Пивоварна компанія Thornbridge обіцяє транспортні витрати, підвищити ефективність роботи водіїв і мінімізувати шкоду для навколишнього середовища від своїх мобільних операцій. Все це пивовари розраховують досягти завдяки впровадженню хмарного навігаційного рішення, що дозволяє здійснювати динамічне планування маршрутів доставки.
«Ми детально обговорювали, чого ми вимагаємо від планувальника маршруту, включаючи всі можливі фактори, які необхідно розглядати, складаючи розклад рейсів, - говорить Джеймс Уолкер, логістичний менеджер пивоварів. - Перш ніж зупинитися на Maxoptra, ми перебрали безліч інших варіантів».
До впровадження цієї системи на основі «хмари» й ГНСС кожен із водіїв вручну планував свої маршрути. Такий підхід вимагав щовечора повернення на базу для збору подорожніх листів, на основі яких складався розклад на наступний день. Маршрутизатор зробив цей процес автоматичним. Маршрути складаються з урахуванням специфічних вимог замовників, таких як час роботи, вага доставки й необхідний час перебування на пункті.
Інтегрований із ГЛОНАСС і GPS, планувальник оновлює статус кожного замовлення, моніторить місцезнаходження вантажівок і обчислює передбачуваний час їх прибуття.
План-факт аналіз дозволяє відзначати запізнення й відхилення від маршрутів, які можуть значно вплинути на якість обслуговування.