Картографічний сервіс HERE про те, що BMW Group стане автовиробником, який буде використовувати його відкриту локаційну платформу (Open Location Platform) для розробки й запуску своїх нових цифрових водійських сервісів.
Взявши на озброєння цю платформу, автовиробник отримує можливість створювати різні «локаційно-збагачені» сервіси з даних, згенерованих своїми мережевими автомобілями й із екосистеми геосервісу. Наприклад, він зможе комбінувати дані від автомобільних датчиків з іншими потоками даних, доступних для платформи, такими як від міської інфраструктури, з Інтернету речей і вбудованих сервісів, використовуючи потужну основу для обробки геоданих. Все це, насамперед, допоможе автомобілям краще визначати і реагувати на різні небезпеки на дорозі, знати зони обмеження швидкості, бачити розділові смуги.
Сьогодні, коли автомобілі стають все більш сполученими (сітьовими) і обладнуються потужною бортовою сенсорною технологією, дані, які вони генерують, можуть бути використані для поліпшення водійського досвіду.
Платформа також надає захищені середовища, що дозволяє учасникам працювати зі своїми даними в ізоляції від інших, так з обраними групами, всередині яких вони домовилися про обмін даними і створення спільних сервісів. Наприклад, BMW – серед трьох автовиробників, що надають автомобільні дані для використання в нових сервісах на базі датчиків у реальному часі, що запускаються у 2017.